tirsdag 24. februar 2009

Skapet med det rare i.....

Så dette lekre hjørneskapet i interiørbutikken Vollywood i dag. Det er mye snakk om på bloggene rundt og kring om hvordan vi lengter etter vår med lysere og varmere tider; disse fargene fikk i hvertfall jeg vårstemning av. Jeg stakk innom butikken for å se etter et veggskap til badet, men falt altså pladask for dette gamle, grønne hjørneskapet selv om det ikke kommer til å bli mitt.


Der i mot vurderer jeg dette veggskapet m/glassdører. Tenker da å ha en gardin på innsiden for å skjule alle toalett-sakene. Nå skal jeg bare måle litt og "mørne" mannen min, så får vi se.


12 kommentarer:

Camilla sa...

Hehe, mørne mannen var et bra utrykk. "Ja, nå må jeg forte meg, jeg skal hjem og mørne mannen"

Flott skap og hjørenskapet var fargerikt og flott! Kommer sikkert til å bli nydelig - bare han blir mør nok først da..

Maliva`s verden sa...

Se der ja,tenk at jeg fant ut dette selv..etter ørten timer på selveste fridagen min....Ja ja,godt er det å se deg her igjen...Skjønner godt at du likte det første skapet....så vårlig og fresh,men skjønner at det hvite er mer praktisk...Koselig hvis du blir med til Bolina i morgen?Ri,Ma og jeg dra fra A.kl 14....Miss u!Klem fra M

Hulda sa...

Nydelige skap begge to. Jeg må si jeg falt for det grønne, med lekkert GreenGate innhold. :) Du får mørne mannen, du, så blir det vel ei råd. ;) TAKK for koselig hilsen!

Verandasol sa...

Åhh det var kjempefine skap, begge to! Spennende å se hvordan det blir :)

moa sa...

hei,hei...
jeg var også en av de som forsøkte å legge inn kommentar til deg i går...men forgjeves:0)
Håper det funker bedre i dag! Likte skapet du ønsker å ha på badet, kjempefint...og så var de brune bjelkene dine på kjøkkenet så flotte....så ut som en herlig kjøkkenkrok dere har..
fin kveld til deg fra meg..

Cathrine sa...

for noen nydelige skap! likte spesielt det grønne! kjmpefine farger

My home is my Castle sa...

Begge skapene er nydelige, men jeg likte best det hvite ;)
Nyydelig blir det på badet ditt..

Håper du får mørnet mannen din godt hehe ;)

Klem,Kari

Crinoline sa...

Jeg ville nok gått for det hvite..Mørne mannen,festlig uttrykk.

moa sa...

hei igjen -
..den "avskallede veggen" er skapet mitt...har et gammelt fransk skap i stua, som sikkert har hatt "ørten" forkjellige farger...har ikke gjort noenting med det, lar det bare leve sitt eget liv..du ser bildet av skapet på bloggen(en av de små bildene på siden..) det er litt grønnt og lyst foran, turkist på den ene siden, og denne du lurte på andre siden...jeg elsker det mens andre synes kanskje det litt "too much"..hihi:0)

Kjeruben sa...

Mmmm!!!!! Til badet!!! Å det blir fiiint! Håpar du klarar mørne mannen nok ;-) Hi hi

Og tusen takk for hyggelig kommetar inne hjå meg i dag, og det befinner seg ein billeg tannkrem gjømt langt nedi ei korg ja ;-) He he Har ikkje råd til å bruke slikt til daglig ;-) Hi hi

Og så må eg berre beklage at kommentaren din blir sletta da eg må legge heile innlegget ut på nytt grunnet alle desse kommentarproblema vi har hatt i dag. Ser ut til at det fungerar.

Landcharm sa...

Det grønne skapet var utrolig originalt, men det hvite var lekkert!

Brocante sa...

Volleywood er en av mine favoritt butikker også. Masse fine ting der!