torsdag 12. februar 2009

Endelig ferdig

Inngangen er endelig så godt som ferdig! Puh...  


Siste touch på verket: nyinnkjøpt byste fra min yndlingsinteriørbutikk: Vollywood i Asker, samt en gammel gullramme fra Askeladden Gjenbruksbutikk i Sandvika som jeg har fått satt speil i.

(Kan hende jeg tar den ut i hagen til sommeren.)

Men før dette ble vegg/tak malt på nytt i samme farge som før da det var litt slitt. Slagbenken fikk et strøk beis og olje (kompromis pga litt motstand her hjemme om å male den hvit/grå som jeg ville).


Trappa opp var heldigvis malt fra før for det er DEN jobben. 
Så nå skal jeg være litt på utkikk etter bilder og stæsj for å sette prikken
 over i´en.

12 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Oh så lekkert det har blitt i gangen....og for et vakkert stilleben på det gamle bordet ditt....Sånn byste vil jeg ha åååååååååååååååå:O)Gleder meg til å se mer av stæsje ditt.Synes benken ble fin jeg...fint med kontraster vøttu....Takk for praten idag:O)Klem fra Maliva

Jannicke sa...

Veldig fin gang!! Lys og trivelig :o).
Sprekt av deg å ta lyse fliser i gangen :o).
Ha en fin kveld!

Størhuset sa...

Oj, det bli virkelig fint! Og den bysten var jo helskjønn!

H elle K sa...

Hei, gangen ble kjempe fin.. og bysten var lekker. Ha en fin kveld. Kristin

My home is my Castle sa...

Kjempeflott ble det :)
Klem,Kari

moa sa...

hei -
nydelig gang du har fått..stillebenet med bordet, bysten og speilet var jo bare vakkert!!!
..fin kveld til deg - moaklem

Inspiration i vitt sa...

Ojoj vilken vacker hall, så ljus och fin. Golvet var ju helt underbart, jag skulle också så gärna vilja ha ett sånt golv, mattan tar ju emot lite smuts ändå. Och den vita trappan är jag så avis på, bara vackra bilder.
Kram på dig/Ingela.

Hulda sa...

Så flott det ble i gangen din! Jeg likte så godt bordet og speilet, ja benken også. Vi skal kjøpe maling i dag, skal også pusse opp gangen. :)

Bette sa...

Ja,han er kjempesprek! Han blir åtti til neste år,men sykler til byen og spiller bordtennis en gang i uken! Håper genene hans har smittet over på meg! Nå har vi sittet benket foran skjermen og fulgt spent med hele gjengen her! Og jammen så kom de ikke videre! Så nå blir det Oslotur til våren og heie de frem til finalen! (Morfar er forresten han som sang!)
Ha en super fredagskveld!

Klem Bette!

Kristins Hus sa...

Hei
Åhh, så fint!! Både inngangen, og den lampen litt lengre ned på siden!!
Hvilken farge brukte du på trappene dine???
Ikke spesielt praktisk nei ;-)
Kristin

Kristins Hus sa...

Du, den bysten... hvor har du fått tak i den ?
Kristin

Crinoline sa...

Inngangen ble lys og innbydende,nydelig resultat. He,he, må le litt av det du skriver om kompromiss,dette er en kjent problemstilling.