mandag 8. mars 2010

Lykken er...




Lykken vokser på vår egen åker, og kan ikke plukkes i fremmede hager. (Douglas Jerrold)


....men for meg er lykken i dag at jeg har fått nytt kamera.....dog har jeg ikke fått prøvd det ennå, det er nemlig til lading, men neste innlegg er med bilder fra mitt splitter, nye kamera:-) Jeg har vært helt "lost" siden det gamle gikk i bakken.

Tusen takk til Missfryd-mannen!!

Jeg vil også få takke alle mine bloggvenner for mange hyggelige ord om reportasjen i Norsk Ukebald. Det som i utgangspuntet var litt skummelt, har bare blitt en positiv opplevelse:-) Tusen takk!!




Klem fra

18 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Hei vennen...nå ble jeg glad på dine vegne. Gratulerer. Vet akkurat hvordan du har hatt det;o)
Nå fikk jeg lyst på enda flere pletter i luften..etter å ha sett disse bildene. Da blir det biltur på oss utover da...gleder meg;o) Fin kveld til deg fra M-L

Hulda sa...

Gratulerer med reportasje i norsk ukeblad!Så artig da! Gleder meg til å få inspirasjonsguiden i posten snart. :) Den ser flott ut!

Så herlige bilder du viser i dag, nydelig blomst og byste.

(eddas) sa...

Grattis med nytt kamera......heldig du er:)
Hvis du titter inn til meg så står det et råkostjern på hyllen der...er det et slikt du mener??
kos deg..
eddaKlemmer

Sjarmerende GJENBRUK sa...

Gratulerer med nytt kamera...vet hvordan du har hatt det og hvordan du har det nå! Jippi...
Klem fra Hanna

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer med nytt kamera...så utrolig moro..kjempespennende da..får vi vite hvilket kamera du har fått deg..

Gratulerer med flott repotage... nydelig hjem du har.. som kommer frem på en annen måte der enn her..

Ønsker deg en fin kveld..håper du har fått mailen om innbetalingne..

Klem Kerstin

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Gratulere med nytt kamera☺ Gled deg til å ta det i bruk! Eg er forelska i mitt speilrefleks kamera, hihi☺

Klem M♥

moa sa...

hei ingrid
gratulerer med nytt kamera -
så herlig!
..og bildene fra hjemmet ditt i norsk ukeblad - wow ♥
..helt nydelig!

..fortsatt fin mandagskveld til deg
moaklem ♥

Landcharm sa...

Det blir spennende med nye bilder fra deg. Flott raportasje fra Norsk Ukeblad.

Datt sa...

Grattis! Venter spent på bilder! :D

Synnøve sa...

Gratulerer med nytt kamera.
Venter spent på bilder:))

ha en fin kveld
Klem

beate sa...

grattis med nytt kamera!
det blir spennende å se dine bilder fremover!

ønsker deg en fin kveld
klem beate

Anitashems sa...

Hei Ingrid
Gratulerer så mye med nytt kamera.
Tenker det blir mange fine bilder å se på bloggen din fremover.
Ta deg gjerne en tur innom snart.
Ha en fin mandagskveld:-)
Anita

Anita fra hjerterommet sa...

Gratulere med nytt kamera! Spennende:)..

VillaVårfrubakken sa...

På hytta i helga hadde jeg med meg norsk ukeblad, slik at jeg fikk se ditt vakre og sjarmerende hjem. Nytt kamera, heldiggrisen !!

Mitt hvite hus sa...

Hei igjen.. jeg beklager veldig dette var ikke ment til deg.. jeg har rett og slett skrevet feil ang mailen.. veldig lei meg ...O=)

Klem Kerstin

Anonym sa...

ÅÅ så kjekt for deg Ingrid - et godt kamera er et " must", spes. for en estetiker som deg:-)
Ser ut som det/du tar nydelige bilder!
Tusen takk for koselig hilsen ,og sov godt:-)
Klem,Hege.

Josefine sa...

God morgen..

Så kjekt med nytt kamera, gratulerer!

Det var en kjempefin reportasje i bladet, koselig å se bilde av deg også. Må si dere har et delikat og flott hjem!

Ønsker deg en flott dag, stor klem

Lilliannes verden sa...

Hadde eg hatt ein så gjennomført heim, så skulle eg og lagt ut bilder av min spiseplass.
Så fint du har det! Eg har alt lagt meg til som føgar!
Kult at du fekk vere med i repotasjen då :D Må vere kry over det