torsdag 21. januar 2010

100 innlegg - GIVEAWAY!!!

For ca. 1 år siden hadde jeg mitt første blogginnlegg.
1 år og noen dager har jeg lagt inn 100 innlegg om stort og smått; hytte, hus, hage, oppussing, hunder, kunst, smykker, prosjekter og mye annet.
Det har vært KUN positivt og jeg har fått kontakt med utrolig mange hyggelige, kreative og spennende bloggere.
Tusen takk til alle som besøker meg og legger igjen spor og tusen takk til alle som daglig inspirerer meg med flotte blogger.

Jeg feirer med en giveaway:-) til en av dere som legger igjen en kommentar under dette innlegget. Hvis du vil linke eller legge deg til som følger er det helt toppers, men helt opp til deg. 1 lodd pr. hode uansett.

Premien er som før et av mine smykker:-) Trekning skjer 1. februar!!

Du kan velge mellom 3 alternativer (viktig at du skriver hvilket du foretrekker):

Skinn/sølv armbånd, regulerbart
Skinn/sølv halssmykke m/anheng i bergkrystall
Langt sølv halssmykke m/anheng i onyx



Klem fra

60 kommentarer:

Elzie sa...

Grattis till 1-årsdag och 100 inlägg. Du är betydligt alertare än jag när det gäller det märker jag, haha.
Naturligtvis skulle man vilja vinna det fina.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

(eddas) sa...

Heisann....
nei da det er bare jeg som skal selge leiligheten min.....derfor fotograf:)
Ja..blir med og tevler om smykkene dine jeg.....og feirer:)
Linker jo selvfølgelig.....jeg vil gjerne vinne smykke med onyx:)
ha en koselig dag
klemmer

Hos Camilla sa...

Gratulerer med de 100 :-) Jeg ønsker meg veldig et slikt smykke...
Camilla

Minka sa...

Grattis med 100 innlegg....Jeg blir med jeg.

Fro (Idyll på landet...) sa...

Gratulerer med 100 innlegg! Blir gjerne med på trekningen. Jeg foretrekker alternativ 3: Langt sølv halssmykke m/anheng i onyx

Klem

Anonym sa...

Gratulerer såå mye , du er jo så flink!
- og jeg vil selvsagt være med!!
Ønsker meg det lange sølvsmykket med onyx ;-D
Tusen takk for koselig kommentar - og rommet er der allerede...
- må " bare" innredes med hyller, arbeidsbord,kroker etc..
Det kan jo ta sin tid når man har en del annet "å pussle" med!
Hadde det vært bilen derimot ..., fniis!!
Ha en fortsatt fin dag , klem Hege.

Kathrine H sa...

Gratulerer så mye med bloggens ettårsdag - og ikke minst 100 innlegg!

Jeg blir veldig gjerne med, og ønsker meg "Langt sølv halssmykke m/anheng i onyx". :o)

Ønsker deg en riktig fin dag!

liven sa...

Heisann!!
grattis med ett år....er veldig glad du begynte å blogge !!
Har vært heldig hos deg før jeg....og prøver lykken igjen :o)

ha en fin dag Missfryd

Datt sa...

Gratulerer med innlegg nr 100! Gleder meg til de 100 neste også jeg! ;)

Hvis jeg er så superheldig å vinner så ønsker jeg meg "Langt sølv halssmykke m/anheng i onyx" :D

Christina Mari sa...

Gratulere med innlegg nr 100!
Vil gjerne være med på give away`en din.
Ha en fin dag!
Klem Christina

Veronica sa...

Gratulerer så masse med innlegg nr 100! Gleder meg til å lese de neste hundre også:)

Jeg falt helt for det lage smykket, helt nydelig!

aase sa...

Gratulerer med utrolig mange flotte innlegg!! Hyggelig å bli kjent med deg og jammen fant jeg en liten butikk på Lierskogen som solgte dine smykker også.....dit må jeg en dag!!

Jeg blir veldig gjerne med i trekning om det skinnkjede med anheng jeg, knalltøft!! Så kan jeg jo kjøpe armbåndet...hihi!!

LIVS LYST sa...

Jeg joiner gjerne!!

Hilsen Liv ;O)

Jeanette sa...

jeg slenger meg med jeg å!

skinn armbåndet likte jeg best!

klem Jeanette

Solveig sa...

Gratulerer så masse med jubileet! Er enig med deg; det er kjempekos å blogge og mange hyggelige mennesker her i blogglandia!
Har lagt meg til som følger og linker deg opp:o)
Tusen takk for hyggelig kommentar - den varmet:o)))
Kle fra Solveig

Ellemeller sa...

RAmla innom her heilt tilfeldig, hit vil eg tilbake:)

Eg har lyst til å vere med på gi-vekk og om eg skulle vere so heldig å vinne vil eg helst ha det lange sølvsmykke:)

Ha ein fin kveld!

Hilde sa...

Så gøy - 100 innlegg og mange hyggelig kommentarer er inspirerende og gjør at man gjerne fortetter!
Vil gjerne være med i trekningen - det lang falt i smak....
Hilde

Monicas sa...

heisann......og gratulerer så mye...smykkene var råfine, å skulle jeg være såååå heldig å vinne, er jeg glad for uansett smykke....syns de var vakre,.ha en flott dag videre

Nostalgia sa...

Grattis !! Ser vi har blogget omtrent like lenge ; ifebruar har jeg ett år her i bloggeverden :-)

Ønsker deg en fiiin kveld !
Klem, Nostalgia

Synnøve sa...

Gratulerer:)
Jeg likte alle smykkene,så jeg sier som Ole Brum ja takk til alle:))
Klem

beate sa...

wow, for noen fantastisk fine smykker!!! jeg vil vinne!!!!!!!!!! hi, hi

klem Beate

Lev Livet Lett Lokki sa...

❤ GRATULERER med 100-innleggs-feiringen ❤
Og du er jo helt makaløs som feirer med å gi bort så flotte gaver!
Kan skjønne jeg ønsker å være med på dette!
Det skinn/sølv halssmykket m/anheng i bergkrystall synes jeg var helt himmelsk vakkert, er så glad i bergkrystall!
Takk for hyggelige besøk og ord hos meg!
Ønsker deg en nydelig kveld ❥
Klem Lokki

AG sa...

Gratulerer med 100 innlegg:) Gleder meg til fortsettelsen. Jeg blir gjerne med i trekningen din og skulle jeg være så heldig å vinne ønsker jeg meg "Langt sølv halssmykke m/anheng i onyx", kjempelekkert!
Linker til deg inne hos meg jeg:)
Ønsker deg en fin kveld!

Crinoline sa...

Gratulerer,Ingrid.Klart jeg vil være med.Smykkene dine er nydelige.Skal snart få igang en give-away selv.Har også blogget i ett år og postet vel 100 innlegg.God helg til deg.Klem

Josefine sa...

Heisan..


Gratulerer så mye!

Vil selvsagt være med på trekning hos deg, syntes du lager så mye fint..

Har forresten brukt øredobbene hele denne uken:))

Stor klem

Lykkeliten sa...

Gratulerer med 100 innlegg.
Smykkene var kjempefine, tror jeg holder en knapp på armbåndet hvis jeg skulle være så heldig å vinne!

Klem

Maliva`s verden sa...

1 år...og 100 innlegg. Bra jobbet I. Jeg må vel ha litt av æren for at du har hatt et innholdsrikt år med bloggen din? Fikk jo overtalt deg til slutt....Jeg takk for masse inspirasjon du har gitt...og krysser selvfølgelig fingre og tær for enda mer smykker fra din kolleksjon;o) Gratulerer så mye...så finner vi en dag snart, ikke sant? Klem fra Maliva

Anitashems sa...

Gratulerer med 100 innlegg.
Jeg er utrolig glad for å ha smykkene dine for salg på Hemsen.
De er kjempefine. Skulle vinnerlykken slå til ønsker jeg meg skinnkjede, de ble solgt hos meg før jeg fikk tatt et selv, he he. Giveaway inne hos meg også!
God helg til deg og dine.
Snakkes
Anita:-)

Ullis sa...

Gratulerar till 100 inlägg!
Självklart vill jag vara med och tävla om de fina smyckena.
Ha en trevlig weekend!

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer...ja snat det er moro å blogge...

jeg vil veldig gjerne prøve lykken hos deg..

varm klem Kerstin

Anonym sa...

Hei.GRATULERER Har lyst til å være med.Kjempe fine.Har veldig lyst på det skinn-sølv halssmykke m-anheng i bergkrystall KJEMPE FINT..Legger ut link på bloggen min.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil..

Randi sa...

Gratulerer så mye med ett års dag og 100 innlegg.
Alltid moro med giveaway..
Nydelige smykker du har laget.

Håper du får en flott helg, med masse påfyll:-))

Landcharm sa...

Gratulerer! Flotte smykker, og likte best skinnanhenget..

GundaM sa...

Så bra Maliva ga deg et spark bak da slik du begynte blogge, hihi

Likte veldig godt halssmykket i skinn jeg da ;)

Lenge siden jeg har vært her hos deg, og gleder emg veldig til mars....

GundaKlem

Therese sa...

Grattis till dina 100 inlägg!!!
Hoppas jag har turen med mig. Otroligt fina smycken...men ska välja blir det det långa halsbandet! Therese

Tovepia sa...

Gratulerer! kjempefine smykker, jeg falt for både armbånd og smykke med skinn;)
Ha en super loørdag og klem fra meg;)

moa sa...

hei ingrid -

gratulerer med 1 årsjubileum!
vil gjerne være med i din giveaway!
..du lager jo så vakre smykker, så det er vanskelig og velge...men det lange sølvkjede mmmmmm....
da krysser jeg fingrene
&
ha en riktig god helg!
moaklem

ANNIKA sa...

Grattis!
Så kul med en tävling..
Jag vill vara med och tävla om armbandet som skulle bli en present till min dotter .Hon skulle bli så glad och överraskad....
Ha en bra helg!
gustafsson.57@hotmail.com

Ruths datter sa...

Så flott premie da.jeg linker og følger.3 lodd
Klem

Ruths datter sa...

Hei igjen.leste nok ikke godt nok her.Jeg linker bildet til min blogg.velkommen på besøk.

Kjersti Gabrielsen sa...

Gratulerer med 100 innlegg. Kom tilfeldigvis over bloggen din, og nå er du lagt til i bloggen min. Hvis jeg er den heldige vinneren så ønsker jeg å vinne: Langt sølv halssmykke m/anheng i onyx.

Frk. Høiriis sa...

Ihh sikke fine smykker.. Jeg vil helt sikkert gerne være med :)

Ville ønske mig: Langt sølv halssmykke m/anheng i onyx :)

Kh. Frk. Høiriis

Pinnepenn sa...

Gratulerer så mye! Så flotte premier, om jeg skulle være så heldig å vinne ønsker jeg meg armbånd. :)

Unknown sa...

Gratulere med 100 inlegg....
Så fine smykker, jeg vil gjerne ha et lodd.
God uke til deg.
Klem...Ellen

Margrethes hus og hage sa...

Gratulerer med 100 innlegg! Jeg blir med på trekning, og ønsker meg det lange i sølv.

Fine ting du gir bort.

Ønsker deg en fin kveld. Hilsen Margrethe

Unknown sa...

Hej och grattis till 100:e inlägget. Ja visst är det roligt i Bloglandia.Många härliga och goa människor man träffar. Vilka fina smycken du gör.:-)
Det långa med silverkedja och onyx skulle jag gärna vinna, men om det inte är äkta silveröverdrag så tål jag det inte så bra, utan då önskar jag mig istället armbandet.
Ha det riktigt gott!
/Kram Karin

Lykkehjemmet sa...

Hei!!
Gratulerer så mye med 1 års dagen da:) Og med 100 innlegg!!
Jeg følger deg gjerne og legger ut en link hos meg:)
Jeg er ganske fersk,så jeg har litt å lære!!
Kjempe flott blogg med masse inspirasjon.
Den lange i sølv ble min favoritt,men flott alle sammen!!
Klem
Mona

M sa...

Ååååååååååå så fine smykker!!
Jeg er med!
Ønsker meg armbånd...klem,Mf

Tulip sa...

Gratulerer med jubileum! Morsomt med give away, det vil jeg gjerne være med på:)

Håper du har en fin kveld!
klem

Mariannes blogg sa...

Gratulerer så mye med 1 år og 100 innlegg:)
Jeg vil gjerne være med på give away.
Jeg liker alle 3 like godt. Kjempefine!!

Gunilla sa...

Hej,
En ny bloggbekantskap för mig. och en utlottning dessutom.


Jag vill gärna pröva lyckan hos dig.
Alla dina smycken är ju jättefina. Men får jag välja så önskar jag mig det fina armbandet.
länkar med bild på min blogg och håller tummarna.

ha en fortsatt fin dag

kramen/Gunilla

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Så fine smykker du lager da.
Jeg vil gjerne være med på trekningen din, så morsomt at du lager smykker selv. ;o)

Klem Simone

Loccitane sa...

Grattis Ingrid.
Dette må feires ja :
Jeg vil veldig gjerne være med.

Klemmer fra Line

rule sa...

Så knall fine smykker!!!Alle er kjempe fine...men hvis jeg skulle velge så ville jeg kanskje ønsket meg MEST det lange sølvsmykket...
Ha en fin dag!
Hilsen Ruth

Sissel Olin sa...

For en flott give away!!:) Alle smykkene var knallfine, men om jeg blir den heldige må jeg si jeg likte veldig godt det armbåndet i skinn:)

Ønsker deg en flott kveld!
Klem Sissel Olin

Knutine sa...

Gratulerer....flotte smykker som passer til de fleste.
Er med jeg også...

Mvh Wenche

AnnA sa...

Godkväll missFryd!
Det är klart jag vill vinna något av de fina smyckena!!!
Här finns min Länk till dig:
http://annama-trdgslivannatliv.blogspot.com/2010/01/blooming-friday-en-anemonbukett.html
Välkommen in på en titt!
hälsn
AnnA

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Tuddelidu, da rakk jeg det akkurat da.
Ha en fin helg. (er du på messen kanskje)
Klem:)

hjem hos linda sa...

I siste liten men jeg vil gjerne bli med i trekkingen...Synes armbåndet var kjempe flott!!!
La meg til som følger av den fine bloggen din jeg!!
Ønsker deg en fiin søndag og krysser fingrene for at akkurat jeg vinner!!!!
Klæm Linda

annema sa...

Hei! Kjempefine smykker og koselig blogg=) Driver selv nettbutikken Skriften på veggen, hvor jeg selger wallstickers. God dag!