torsdag 28. mai 2009

Litt nytt



Jeg har vært og besøkt Ragnhild fra Wallas Verden. Vi bor ikke så langt fra hverandre og hun har huset fullt av lekre ting hun selger i nettbutikken sin. Nytt og gammelt i en herlig, salig blanding:-) Jeg kom ikke tomhendt hjem!! Takk for koselig prat og handel, Ragnhild:-)

Jeg har lenge vært på utkikk etter et gammelt, heklet sengeteppe til duk på kjøkkenbordet. Grunnen til at jeg vil ha akkurat det er selvfølgelig at det er lekkert, men også at jeg slipper å stryke det. Duken på kjøkkenbordet må nemlig vaskes ofte og stryking er ikke min favorittsyssel!!! Hos Wallas Verden fant jeg akkurat det jeg var ute etter:-) I tillegg kjøpte jeg den lille sinklykta som henger over bordet og noe annet også som jeg skal vise senere:-)










I dag fyller min yngste 15 år. Det er ikke til å tro hvor fort tiden går. Syns ikke det er lenge siden jeg hentet han fra barnehagen.....Grattis med dagen "lille" venn:-)

22 kommentarer:

Jannicke sa...

Gratulerer til din 15 åring også! Vi har hver sitt mai-94 barn vi to ;o)
Jeg var nættebrun den dagen jeg fødte, husker du hvor nydelig vær det var i ukene før de kom til verden? Og hvor mye regn det var i hele juni måned samme året?? Mimre mimre...
Ha en flott dag!
Ps : Nydelige bilder!
klem.

Jannicke sa...

nøttebrun, haha. Hva i all verden er nættebrun?? ;o)

Maliva`s verden sa...

He-he...skjønner godt at du fant mye spennende hos Ragnhild....Den duken var jo kjempelekker,og så nydelig du har dekket bordet...Ja nå skal det kanskje feires i heimen...Grattis med sønnen:O)og nyt langhelgen...Ps!det var neste lørdag,denne har vi stengt..Får mobben min imorgen..så jeg sender deg en sms:O)Klem

Monica sa...

Gratulerer så masse med din sønn som fyller året, tiden går så fort og vips så er de ikke små barn lengre... jeg nyter enda småbarnstiden med min lille og føler at hun er min lille baby enda, selv om hun begynner å bli ei lita jente nå;) Nydelig sengeteppe du har fått deg, vakkert som duk og utrolig vakre og stemningsfulle bilde!! Ønsker deg en nydelig dag:) klem monica

Dans på roser... sa...

Mmmmm.... nå har jeg lest, kikka på bilder, scrolla, kikka på bilder og lest.... vakkert, vakkert. Bloggen din er så vakker. =)

Mitt hvite hus sa...

Så heldig som nær henne da... så flotte bilder...du har det veldig sjarmerende hjemme hos deg...

Gratulerer med dagen O=)
Så moro min yngste sønn har også bursdag i dag, han blir 12 år...


Nyt dagen O=)
klem Kerstin

moa sa...

hei ingrid -
..så vakker heklet duk du har kjøpt deg - grattis!
..og vakre hvite syriner, og så fin marokansk tekanne...du har det koselig!
..fin kveld til deg -
moaklem

liven sa...

Hei Ingrid:o)
Så koselige bilder!!

Hos meg er det bare litt foreløbig pynting altså......:o)
Skal bli frodig på terrassen etterhvert som sommeren skrider frem og vi har gjort unna sydentur:o)
Fine ting fra Wallas verden:o)
Denne duken var kjempeskjønn!!
Grattis med bursdag i huset....like gammel som min yngste han da!!
Min var 15 i april.....ja årene fyker!!!

ha en fin kveld:o)

Crinoline sa...

Hei,Ingrid.
Gratulerer til sønnen.Tiden flyr så fort,datteren vår blir 19 til høsten.Så mye fint du har kjøpt.Fint å bruke hekleteppet som duk.Gamle sølvkanner er jeg også glad i.Våre er ikke i bruk til kaffe,men står fremme til pynt.Ønsker deg en fin pinse.

Vibeke sa...

Gratulerer så mye med 15 åringen!

Så herlig at du fant det du var ute etter, duken var nydelig :o)
Skjønner godt at du vil ha strykefri duk når den må vaskes ofte, er ikke min favoritt syssel heller :o)

Klemmer,
Vibeke

anemonen sa...

Tack för kommentar hos mig på ordlös onsdag. Det är bagagehållare på vår sportbil. Vad fint ditt fönster är. Är det hönsnät du satt bakom fönstret. Jag har ett fönster som jag gjort iordning och spånar vad jag skall göra med det. Kanske får jag kopiera din ide med fönstret och nätet bakom för det var kanonfint.

Inspiration i vitt sa...

Så vacker du har dukat på ditt bord med den fina duken och allt annat mysigt. Lyktan var jätte fin den oxå.
Kram på dig/Ingela.

Prinsesse Elin sa...

Nydleige ting du har kjøpt. Har selv vært på jakt etter en strykefri duk av det romantiske slaget så takk for tipset:O)

Fru Fryd sa...

Gratulerer til den unge mannen, ønsker han en flott fødselsdag. Ser at mor alt har pyntet bordet til en deilig frokost...

Nydelig duk du har fått deg, også så artig med "vinduet".

God Pinse til deg og dine

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Duken passet jo perfetk. Så kjekt å se. Det ble helt nydelig med den fine pynen din. Liker det vinduet ditt. Kanskje jeg skal gjøre det med det ene jeg har igjenn her:))

Må du ha en herlig pinsehelg og kose deg masse i solen.
klem:)

Linda sa...

Hei hei...
Nydelige bilder!
Du er en mester på å lage vakre stilben!!!
Så fint at du fant sengeteppet/duken du har lett etter!
Nydelig var den!
Grattis med 15 åringen!

Ønsker deg og dine en fin pinsehelg!

Klem fra Linda

Jannicke sa...

Ja, da gjør du en god gjerning i natt! Å være natteravner er en VIKTIG jobb!
Riktig god "vakt"!
Pinseklem til deg. J.

Nostalgia sa...

Så koselige ting du har kjøpt ! Din nye duk var bare lekker !

Ha en deilig Pinse :-)

Klem, Nostalgia

Ingunn sa...

Så koselig det ble med duken på ditt kjøkken.

15 år ja. Tiden flyr. Min yngste ble 15 for kort tid siden også.

Ha en fin pinse :)

Ingunn

ralfefarfars paradis sa...

oi,oi- så mye lekkert du fant...skulle veldig gjerne bodd i nærheten av en sånn butikk...
Ha en fin dag!!

Josefine sa...

Halloen...såhyggelig å komme innom deg igjen! Så masse fint du viser...nydelige ting:) Duken var virkelig prikken over i'en...så nostalgisk og lekker. Håper du har hatt en flott pinse...stor klem

GundaM sa...

Like glad i strykjernet som meg skjønner ejg ;)''

Nydelig duk og flotte stilelben ;)


Håper din 15 åring ikke er så hormonell som den her i huset;)


Ha en flott juni uke der ute!