tirsdag 21. april 2009

Pakke i posten

Kan tro jeg ble glad da jeg åpnet postkassa i dag:-) Nå kom engelen som GundaM har laget og som jeg bestilte for kun få dager siden. Snakk om å være kjapp. Den er bare enda kulere og vakrere i virkeligheten. Digger den. Tusen takk GundaM:-) For dere som ikke har sett bloggen hennes kan jeg anbefale den på det varmeste.


Se så lekkert den var pakket inn.



Nydelig kort også.



Den henger nå ved kakkelovnen min i stua.



Så nydelig kontrakster med drivved, prismer og englevinger.






Nå skal jeg ut å nyte ettermiddagssolen og forberede meg til spanskkurset mitt senere i kveld.
Fin-fin ettermiddag og kveld til dere som titter inn:-)

14 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Oh så heldig du er....den passet jo perfekt der du har hengt den..Har faktisk ønsket meg en selv..Men man kan jo ikke kjøpe seg alt heller..hi-hi.Ang.Sverigeturen blir den utsatt til neste onsd.Jeg er sjåfør og håper du blir med???Profitte de la vie.....Klem fra M

LIVS LYST sa...

Kuule de der altså!
Hilsen Ljo :O)

Crinoline sa...

Den passet kjempefint ved siden av kakkelovnen. God ettermiddag til deg også.

Randi sa...

Ja englene til Gunda er de fineste englene på jord!! Skal kjøpe meg en i bursdagsgave til meg selv jeg:-))

Ha en fin fin ettermiddag

GundaM sa...

Neimen, er den virkelig kommet i hus alt!! Og så gøy å se den her inne hos deg ;)
Sendte den igår jo ;0) Posten er jammen meg kjappe!

Takktakk for flott reklame her inne hos deg Miss ;)

Brocante sa...

Så morsom det var - Gunda har sansen hun!

frk.B sa...

Åh, du så fin kakkelovn du har!!
Og engelen passet jo perfekt der!!:)

Så gøy med spanskkurs da! Det er et nydelig språk! Prøvde meg på et sånn datakurs i spansk for en del år siden, men det ble litt vanskelig å få dreisen på det på den måten syns jeg..

God kveld!

Dans på roser... sa...

Åh, Guri! Kjempefin! Må innom henne og sjekke bloggen.

Kathrin.

Josefine sa...

Hei du heldige dame! Så stilig engelen var...de er bare råkule. Jeg har nettopp bestilt meg en selv...får den til helgen og gleder meg masse:))

Ha en fin kveld, klem

Synnøve sa...

Gunda lager fine engler.

Så fin kakkelovn du har:))

Spansk må være moro og lære seg.

Ha en fortsatt fin kveld:))

Linda sa...

Så utrolig herlig!
Ja Gunda kan å lage engler....
de er bare så nydelige!
Og den herlige innpakkningen da!
Jeg skal bestille meg en slik jeg også....må bare drøye litt...
har konfirmant i huset 3 mai.
Og det koster.

God natt fra meg.

Carpe Diem sa...

Søt engel i naturmaterialer.
Ha ei fin veke;)

Inspiration i vitt sa...

Men vilken frän och annorlunda ängel. Den föll mig i smaken, gillar inte sånna där sockersöta änglar men den du har var verkligen annorlunda, så roligt.
Lycka till med Spanskan, det skulle jag behöva lära mig ska till spanien i sommar på semester.
Kramar till dig/Ingela.

M sa...

Sååå mye fint du har hjemme hos deg!
Stiiilig engel!!