fredag 23. april 2010

En fryd for øyet


Har lenge lett etter kost og feiebrett som "tåler" å stå fremme. Ønsker meg egentlig ett i en rustikk stil med naturbust og treskaft, men det er ikke lett å finne. Kom over denne varianten med blomster i klare farger i plast hos Skeidar. Finnes også i hvit- og blåblomstret mønster til en billig penge. Jeg som har hvite gulv over alt MÅ ha kost og brett VELDIG tilgjengelig for den må brukes HYPPIG!!:-) Kjekt å ikke måtte ta frem støvsugeren hele tiden.


Kosten som hører til brettet var litt liten, så jeg kjøpte med en langkost i samme mønster som jeg syns er bedre å bruke.

Solen skinner fortsatt og hagen roper på meg i dag:-)

Tusen takk for all sympati om Spaniaturen som gikk i vasken.
Ønsker dere alle en fin helg!

26 kommentarer:

Synnøve sa...

Så fargerikt kost og feiebrett. Har maken jeg også. Kjekt og ha,så en slipper og støvsuge hver gang det er rusk på gulvet.

Her skinner også solen,så jeg skal fortsette i hagen i dag før seinvakt.
Ønsker deg ei fin helg:)
Klem

Tovepia sa...

Så flott det var!! Takk for tipset, for det er praktisk at dette kan stå fram, og ser det slik ut, er det ingen sak.
Ha ei flott helg og klem fra meg;)

(eddas) sa...

Åhhh..jeg er og på jakt etter..har noen hvite gulv som må kostes hele tiden....takker så mye for tipset:)
ha en flott dag..solen skinner....kan ikke være bedre...kjenner energien har begynt og boble etter laaaang vinterdvale:)
eddaKlemmmer til deg:)

Elizabet Stilig hjem sa...

Så fint det er, ja, ikke noe problem å la denne stå fremme.

Anonym sa...

Heisann Ingrid!
Så farverik og fin:-)
Ja, jeg som har bestilt tur om en mnd...!Får håpe asken har lagt seg..!
Riktig god helg til deg også:-)
Klem,Hege.

Lisa sa...

Very nice!
:-)

Solveig sa...

Sola skinner her også akkurat nå, men vi hadde snøstorm til frokost......vet ikke om jeg skal håpe på vår helt enda:o))
Så flotte feiebrett! Visst er det kjekt med disse brukstingene som er fine til pynt såvel som praktisk:o)))
Ønsker deg en flott helg.
Klem fra Solveig

VillaVårfrubakken sa...

Så flott tips, skal dra innom Skeidar, for mitt kosteutstyr tåler ikke dagens lys.. Ha en nydelig helg, klem

Lev Livet Lett Lokki sa...

Vet du det der var finfine greier, Skeidar sa du, også så smart med en lengre kost!
Jeg liker enkle løsninger og det er mye lettere å fare overe med en kost i farta enn å måtte dra frem støvsugeren hver gang det detter noe på gulvet...
Takk for alle dine hyggelige kommentarer Ingrid, jeg setter stor pris på de!!
Ønsker deg en strålende helg!
Klem Lokki

Guttemamma sa...

Supersøtt!! Og paraktisk, uten tvil....har et blått ette skikkelig UGLY...,takk for tips!!
God helg og klem fra meg

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Såg faktisk på dette settet eg og her om dagen☺ Var kjempefine fargar, og nåke anna enn vanlege langkostar og kjedelege feiebrett ja☺

God helg☺

Klem M♥

Anita fra hjerterommet sa...

Vakkert! og smart at noen endelig lager slike praktiske saker litt mer lekkert enn det som har vært før.
En slik langkost er jo veldig praktisk da.. spesielt hvis man har et teppe.. bare til å løfte opp en liten flink i ene hjørnet av teppe og koste all skiten under og legge teppe over.. skikkelig pippi metode:))) he he..

Ha en fin helg håper du får kost deg masse (ikke kostet.hi hi;)

Elzie sa...

Det var blommigt och grannt. Man kanske blir på bättre städhumör när man har sånt, haha.

Hoppas ni får en skön helg.
Kram Elzie

Alle oss sa...

Stilig feiebrett, pent nok til å stå fremme :-)

Og stilig blogg forøvrig ! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt kjøkkenstolene dine? De var flotte.

liven sa...

Heisann!!
Ja dette settet tåler jo godt å stå fremme :o)
Selv har jeg kjøpt blomstrede hageredskaper :o)

Ønsker deg en fin helg Ingrid !
klem!!

Elzie sa...

Hej igen! Glömde ju det viktigaste förut. Hoppas verkligen er lilla älskling blir pigg och kry efter operationen. Det är så tråkigt när dom blir sjuka.
Kram igen, Elzie

Datt sa...

Så skjønn! Jeg er så heldig å ha en lignende jeg også! :)

GundaM sa...

Hei der Ingrid, så vakker den var selv har ejg en som må gjemmes vekk ja desverre men med en slik kan den jo pynte opp!!

(HIhi, nei jeg løper ikke i bokstavelig forstand lengre men jeg har faktisk vært med i nm i friidrett engang da men det er leeeenge siden ;) jeg løper kanskje inn i en ny epoke på et vis...

Ha en vakker helg, You rock yes ;) Klem

Crinoline sa...

Dette var et flott feiebrett og kost.Minner meg om at vårt snart bør fornyes.Kosten ramler av stativet titt og ofte.Her har det sluddet litt i dag.God helg,Ingrid.Klem

Villa von Krogh sa...

Kjekt å ha. :)
Fint var det også!

Ha en skjønn helg du også. Kos deg i solen...

Klem A

Inspiration i vitt sa...

kanske att städningen blir lite roligare med en sån fin sopborste. kram på dig/Ingela.

Josefine sa...

Åå det var nå alvorlig søtt da!
Et romantisk kostebrett kan jo klart stå fremme....

Ha en fin lørdagskveld, klem

Nostalgia sa...

Kjempesøtt !og praktisk :-)

Ønsker deg en fortsatt fin helg !
Klem, Nostalgia

Fro (Idyll på landet...) sa...

Kjempefint feiebrett! :) Det er så praktisk å ha lett tilgjengelig - her er det ofte smuler under bordet etter at to små er ferdig med brødskiva, og da er det greit å kunne koste opp litt.

Ha en fin søndag!
Klem

Thelma Louise sa...

Usj da , asken rammet ..:-/

Herlig feiekost/brett dette..-)

takk for hyggelig hilsen hos meg..feiringen har foregått mest uten mamma og pappa.:-) familien samles til torsdag, da har nok bursdagsbarnet tid til å være sammen med oss alle :-) nå er det ut å spise med venner.:-)

Randi sa...

Sommerlig og flott kost med brett!

Med hvitt gulv måtte jeg støvsug hver dag...eller, jeg gjør jo allerede det;-) med en sort hund og 2 katter så sier det seg slev. Jeg blir imponert over dere som har hvite gulv. Jeg drømmer om det, men ser det ikke for meg i praksis.

Ha en fin vårdag