fredag 20. november 2009

Drøm søtt!

I dag kom hundeputene jeg bestilte av Hilde. Hun har en herlig nettbutikk: www.hilde.heimdal.no med litt av hvert og mye som ikke andre har. Anbefaler et besøk hos henne på det varmeste:-)

Putene er enda finere enn jeg trodde; akkurat passe store, myke og deilige, avtagbart og vaskbart trekk og kul design. Kan en hund ønske seg mer??:-)


I det jeg kom inn av døren etter turen på postkontoret var de begge på plass, nysgjerrige som alltid på hva "mor" hadde med. Snusetesten ble foretatt og putene umiddelbart akseptert og prøveligget:-) Putene er så tykke og myke at jeg fikk assosiasjoner til "prinsessen på erten". Tror nok min lille prinsesse og min snille prins kommer til å sove som steiner og uten å bli gul og blå...:-)

Taffy


Jenny


Tusen takk for utrolig mange hyggelige kommentarer om "lysekronen" min. Blir så glad:-)

Ønsker alle som titter inn en herlig helg! Min kjære og jeg skal på det første julebordet for sesongen og jeg gleder meg til pinnekjøtt:-)

18 kommentarer:

Anita fra hjerterommet sa...

De putene så virkelig gode ut!

Nyt helgen og ikke minst pinnekjøttet:)

moa sa...

hei ingrid -

åå, de så jo så gode ut! og stilige i tillegg - herlig!
en sånn tror jeg felixen min hadde likt godt...kanskje en julegave-ide`..!
ønsker deg en riktig god helg!
moaklem

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Dkikkelig kosevofser.
Må si jeg angrer litt på at jeg ikke tok inn de putene ja. Får se hva som kommer til våren nå;)

Ha en herlig helg
Klem:)

Tulip sa...

Så flotte vofseputer...tenker de sover godt der!


Kjempefin den kransen du har laget. det var kreativt, og vakkert!

God helg!

Mitt hvite hus sa...

Så herlige puter da.... ser ut som de har funnet seg godt til rette allerede..... helrige hunder du har...


Ønsker deg en fin helg...

Klem Kerstin

beate sa...

hi, hi. skikkelig fornøyde typer!

ønsker deg en god helg
klem Beate

Nostalgia sa...

Så flott den var ! Kanskje det skal være julegaven til vår Bamse ;-D

Ønsker deg en fiiin kveld !

Klem, Nostalgia

Anonym sa...

Hei.Hælle dussen for to nydelige hunder.Har så lyst på hund men får ikke med min bedrehalvdel på det.Så får nå bare kose seg med katta.Riktig fine puter forstår dem gått att det er deilig og ligge dær.Ønsker deg og dine en riktig fin helg.Klem fra Bodil..

liven sa...

Knallfine puter!!
Her hos deg lever nok hundene "det gode hundeliv"
Ha en fin helg og kos deg på julebord :o)

Maliva`s verden sa...

Hei...ja det var litt av noen lekre puter du..ser ut som begge ligger der stolte og fornøyde:o)
Kos deg masse i kveld...Klem fra Maliva

Synnøve sa...

De putene så gode ut,lekkre og se til også.

Ønsker deg en fin kveld med mye god mat og drikke.

Josefine sa...

Hei på lørdagskvelden!

For noen herlige puter de skjønne vofsene dine har fått...

Forstår godt at de likte dem..

Skulle bare mangle egentlig at de ikke skal får sove behagelig de også...gullklompene våre..

Min hund sover også bløtt og godt om ikke så moderne, men seng har hun, og stortrives i den:)

Ønsker både mennesker og dyr i familien en flott helg, stor klem

Crinoline sa...

Hei,Ingrid.Det ser ut som de søte hundene har det veldig behangelig.Putene er flotte.Vi har spist pinnekjøtt en gang i høst og i morgen blir det pinnekjøtt til søndagsmiddag.Klem

Verandasol sa...

Så herlig!! Ser ut som de var veldig kose å ligge på :) Dyrene må å få sine plasser, og flott når det passer inn i resten av interiøret da, hihi.

Margrethes hus og hage sa...

Det så ut som noen deilige puter :) Vakre hunder du har :)

Ønsker deg en fin uke. Hilsen Margrethe

Fjordlykke sa...

Ååååå så søte vofser, på stilige puter. De ser jo så fornøyde ut!!!

Klem:)

Min stil sa...

Såå fin voffse, og de putene så jo kjempegode ut. Skjønner godt at han koser seg der.
Klæm Susanne

salige lavendel sa...

De var mer enn stilige ja - så kul tekst det var rundt putene. Våre firbente, lojale og herlige venner fortjener myke puter!!! :)
Skal ta en titt der du kjøpte dem.